Mina stackars naglar

I Turkiet så fick jag mina naglar slipade på ett sätt jag inte varit med om innan. Det var inget särskilt egentligen. Men det var ändå gjort av en erfaren, så det blev väldigt bra. Och jag har inte slipat dem ALLS sedan dess! (Förutom pyttelite i hörnet på kanske tre naglar.)
 
Så detta är det längsta mina naglar har någonsin har varit! För ett par veckor sedan gjorde jag ju min första french tip design! Men jag har extremt svaga naglar. Jag var osäker på hur länge de skulle förbli långa. Men de har ju klarat sig väldigt bra än så länge! Tänkte jag. Tills jag satte mig på bussen idag... 

 
Utan förvarning så OMG VAD HÄNDE?!
DETTA HÄNDE! Min lillfinger nagel var bara av! Den var helt fast när jag gick till bussen! Men på bussen så NOPE!!
 
Så jag fick ta bort den... Så nu är en nagel kort i alla fall. Men inta bara det utan förra veckan så fick jag ett jack i ena nagen ganska långt ner på tipen. Som tur var hittade jag ett tips online på hur man lagar dem. (Därför liten konstig sag på nageln på första bilden) Dock håller det bara i några dagar. Så jag fick fila ner nageln nu också för den blev värre och värre. Så jag fick fila ner den. Och nu har jag två korta naglar ;~;
 
Jag hade ju kunnat fila ner alla naglar. Men jag vill gärna inte det. Jag vill ha långa naglar så länge jag kan! Även om det blir så att alla har olika längd! This is the future! I can do what I want! >u<
Min andra hand har klarat sig i alla fall.
 
Så nu skall jag ta och måla naglarna lite~


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0