Dubbelbio!

 
Igår så var jag på bio hela två gånger! Film-treorna hade visning på sina gymnasiearbeten på SF-bion! Filmerna var jättebra gjorda men jag tyckte att förra årets treor gjorde roligare filmer x3 Sedan under lunchen så beställde jag biljetter till att se Askungen med Joel ^^
 
Ville gärna se den innan den slutade visas på bio! Brukar liksom ha otur med det :o Och så fick jag ocskå se Frosen Fever också! :D Två gånger faktiskt! De råkade spela upp den svenska versionen först, så de fick byta till engelskan, så yay! Mer Frozen för mig! XD
 
Askungen var jättebra! Den är så lik disney originalet! Alla delar de har som inte är med i den tecknade är ändå så jättebra insatta och gör denna versionen så olik men ändå på det bästa möjliga vis! :D
 
 

Postat av: saifeng

Hello! Ville bara säja att bilden är klar! ^^

Svar: Tack så mycket! ;u;
Lomise

2015-04-18 @ 14:17:12

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0