Min egna lilla smyckesfabrik

Hello!
 
Under lovveckan förra veckan så pysslade jag en massa och gjorde ett gäng smycken! Jag hade en shopping perjod för några månader sedan men först nu börjar jag göra smycken av det jag köpt :P
 
Jag gör smycken för att kunna sälja dem! Men just nu är ingen bra tid i mitt liv att börja men en shop ^^; Men den kommer att komma i sommar eller så! :D Så om ni vill köpa så får ni hålla ut tills dess ;0 Men jag vorde jätteglad om ni sa vad ni hade velat köpa ifall jag hade shoppen redan nu! Så att jag vet vad för saker jag skall fortsätta att göra! :D
 
Under veckan så gjorde jag sju halsband och sex ringar! ^^
 

Postat av: Lunie

Halsbanden med rosetter och hängen är jättesöta! Om det var min stil hade jag definitivt köpt dem :3

Svar: När jag börjat göra mera så skall jag göra "classic lolita" saker, och då kan du nog hitta något i din stil ! OuO Annars så får jag bara ta och göra något HELT din stil till present! :DD
Lomise

2015-04-14 @ 14:34:20

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0