Outfit of this day

Hellu!
 
Detta är vad jag hade på mig idag! ^^ Och i måndags men med lite andra typer av tofsar! Igår var jag ledig då ettorna hade nationellt prov, så det var nice! x3
Jag försöker alltid att ha på mig mina plagg med svarta konturer på sig i samma outfit. Mina glasögon, glasströjan, lakrisörhängerna, kitty strumpbyxorna mm! De passar nämnligen sällan in i allt pastelligt och rosa jag annars har på mig! ^^
 
Sedan så passar min jacka in bland mina svarta kontur saker också. Den smälter inte in så bra med det rosa jag brukar ha! Men vad skall man göra? *-* Har funderat på att spraya den rosa. Men då kommer jag behöva sätta något över märkerna när den sprejas. Kommer det bli så bra då? Vi får väll se :3 Vad jag gillar med fairy kei till skillnad från andra tjejiga J-fashion är att man kan vara lite tuffare! Så jackan fungerar som den gör så länge x3
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0