Anime figurutställning

Det blev väldigt många bilder från Anime figurutställningen på närcon! Så jag spammar upp alla på ett eget inlägg X3 Jag tog mest bilder på dem jag kände igen eller de som jag tyckte var väldigt coola :3
 
Jag har ju en liten version av denna Miku! Men denna var nästan en halvmeter hög OAO Fanns tydligen bara ett få antal stycken i hela världen och nästan ingen utanför Japan c:
 
Summer Wars och Wolf children Ame & Yuki är typ mina favo animefilmer! Jag vill mest av alla figurer ha dessa två! *-* (Jag gråter flera gånger varje gång jag kollar på Wolf children ;A;)
 
Önskar att jag tagit bild på några av deras "rör ej"-skyltar. Det stod typ "no touchy" och "Om du rör, du dör" och andra roliga x3
 
 

Postat av: TheCuddlyCloud

omg älskar panty and stocking figurerna. har stockings plushie katt ^^

Svar: Ah, de är fina :3 Gillar deras design osv men den serien... klarar inte av den ; ~ ;
Lomise

2015-02-25 @ 17:14:06

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0