Grejer från ncv

Detta var det jag fick med mig hem från närcon i år! ^^ Känns som att jag lagt en massa pengar men det ser ju inte ut att vara alls så mycket :S Super Mario spelet köpte Joel till mig <3 Och de fyra smågrejerna ovanför den signerade bilden var grejer från Kawaii shops lucky bag! Fick även tre andra grejer men de skall jag ge bort för de inte var min stil :P
 
 
Vad jag är mest glad över är nog den ///A/// masken och dessa lolita grejer ^^ Fick de små rosetterna jättebilligt då de var begagnade (tror jag :o) Och den stora rosetten är jag så hima glad över! Den var dyr men älskar den! Vill samla på mig sådana! Borde göra mina egna att sälja! Men så säger jag om så väldigt många grejer XO
 
Här är då de signerade grejerna! ^^ Jag hade förberett just den bilden för dem att signera hemifrån men så sålde de sådana foton för 100kr och jag kunde inte motstå att köpa en på så fint papper. Är jag svag eller vad? ;u;
 

Postat av: Ellie

Så söta saker ;w;
En fråga bara X3. Hur mycket rekommenderar du att ha med sig till konventer (asså pengar XP).

Svar: Um, i alla fall 1000 kronor! Det är så mycket jag tar med mig för att köpa grejer för i alla fall :3 Det är egentligen lite för mycket pengar för mig men jag kan inte låta bli att köpa för ungefär så mycket! Så jag sparar ihop till den summan till varje konvent :33 Men det bror ju på hur mycket man köper också! Men om du sett hur mycket jag köper på olika konvent så går allt för ungefär 1000 (eller för ca 500 + mat hehehehe) ~~~ På bilden i detta inlägg. Om man bortser från autograf bilden, kawaii lucky bag grejerna, spelet och närcon merchen så kostar resten typ 400 i alla fall :o
Lomise

2015-03-01 @ 20:10:21

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0