Närcon Vinter Dag 2!

Märkte igår att alla bilder har fel tid inställt på sig! Kameran var inställt på 9 timmar längre fram än den faktiska tiden bilderna togs! Det suger ;n; Nåja, bara jag vet det så får jag väll bara tänka på det när jag vill veta när en bild är tagen (Y) (Men om någon vet om man kan ändra en bilds datum i efterhand så får ni gära säga hur man gör <3)
 
Den andra dagen på konventet så var jag Unikitty! ^^ Just det. Jag har nog sagt det men jag hade ingen ny cosplay till detta konventet :c Blev en massa hit och dit med olika cosplays och det slutade med att det inte blev någon av dem :T Men det avr kul att vara Unikitty 'u'
 
Hade ingen riktig drömklänning tills jag såg denna på loppisen ;A;
 
Awesome att tjejen som brutit benet cosplayade Korra när hon sitter i rullstol :D
 
Ellen och John (GlaDos från Portal och Sniper från TF2) hade Q&A och jag och Joel var såklart där! Det var så himla awesome! ;u;
 
Och efter det så står vi i kö hur länge som hälst för att få saker signerade *u*
 
Trött :c
 
Jag hade gjort en liten Sniper-Twilight för John att signera! De båda blev helt "ÅÅÅhhh!! A Sniper Twilight! How cool is that!! Look at her!" X33 *stolt*
 
 
Stor Miku D:
 
Soya i en liten fisk X33
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0