Peruk och smink- övning

Heoooy!
 
Under de senaste dagarna hade jag tänk att ha på mig peruk och mycket mera smink än vanligt! Det är sportlov så jag kommer bara att ha det hemma men jag vill ta tid att vänja mig att ha peruk och mycket smink till vardags ^^ För jag vill få gärna kunna ha peruk och lösögonfransar mm till vardags 0u0 Men jag tycker att det är så svårt att ha på sig peruk, linser, läppstift under lång tid :c Och lösögonfransar är så svåra att ta på sig >n< Men det är därför jag över hemma nu under veckan! :)
 
Jag väljer att prova på olika stilar också. Bara för att det är kul X3 Inte för att jag skulle ha anime ögon till vardags dock. Eller skall jag? ouO

 


Så detta är vad jag har idag. Väljer att visa en massa bilder då det är mer speciellt än en vanlig sminkning :33 Och jag har faktiskt aldrig innan provat att sminka anime style ögon 0v0

 
+ bonusbild <3


 

Postat av: Ofof

Gud vad fin du är :D

Svar: /)0//u//0
Lomise

2015-02-11 @ 07:32:28

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0