2015 mode!

Hello! Enligt 'Tillbaka till framtiden 2' så skall vårt mode se lite anourlunda ut än vad det gör just nu :P 
Det mode de har i fimen år 2015 är som en framtids version av 80-talet. Det är ganska så coolt tycker jag! Det är en av bakgrundskaraktärerna som vars kläder jag gillar extra mycket! (Ni ser nog vem det är på tredje bilden x3) 
 
Jag har tänkt en lång tid på att ta insperation av detta påhittade mode och klä upp mig i någon söt version av den stilen! Så det har jag idag gjort x33 Bilderna gömmer sig under alla referensbilder :33
 
Jag älskar verkligen mina framtidstoffsar x33 De ser dock ganska så konstiga ut bakifrån :P 
Krettskort-grejen på kinderna är jag också ett fan av. Jag hoppas nästan att det det blir en grej så småningom :3
( #Borde köpa en ny telefon med bättre kamera )
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0