DRÖMTIGHTS HAR ANLÄNT

Omg!! OMG!!... HEJ!
 
För ett litet tag sedan så hittade jag ett par heeeelt PERFEKTA tights på ebay! De var en aningen dyrare än andra tights på ebay men då ett par fina tights i butik kortar ungefär samma sak som just de här jag hittade så kändes de värt! Det var ju ändå det bäst tänkbara motivet!! Rainycorn, Finn, Jake, Marcheline på ett ben och genderswap dem på andra benet!! WHOAAA!! <3
 
Konstigt nog hade de inga storleksmått för tights (bara för toppar mm) på sidan så jag fick bara gissa så jag tog L då det stod "jr-size" eller något :S Men det var inte alls junior utan vanligt kvinnomått! Så L var liiite för stort för mig men jag är okej med det ändå så jag är nöjd! ^w^
 
Om de bara hade varit en aningen paställfärgade så hade det varit de mest perfekta tightsen ever för mig!! Önskar att det fanns ett par tights med en massa candy people på! *u*
 
Försökte hitta vad jag hade kunnat ha över mina tights! Jag behöver verkligen skaffa några långa tröjor! Men med inte så mycket tryck så att de passar till flera olika tights! :33


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0