Krusigt hår

Idag sov jag med en massa flätor i mitt blöta hår, och vad får man då när man vaknar? Massa krull! :D
Eller i mitt fall massa krus då jag tog ganska många tunnare flätor! Jag tyckte att jag såg lite 80-tal aktig ut i morse ;D Kanske skall prova på att gå helt 80-tal någon gång.. eller? :P
 
Just nu väntar jag på att gå på bio till Hobbit med Joel, hans familj och några till ;3 Tar och jobbar så länge! Är inte kul att jobba på en uppgift man har jobbat på i flera dagar i rad dock! :c Men i morgon så är elendet med just den saken klar!
 
Krusiga selfies yo~
 
 

Postat av: Ofof

Du passade mycket bättre i krusigt hår!

Svar: You think so? :O Jag känner dock att det inte är så 'jag'. Men nåja~ :P
Lomise

2015-01-20 @ 18:18:07
Postat av: Rebequeline

Vad fint hår du har! ^^

Svar: Tack :D
Lomise

2015-01-20 @ 18:25:51
URL: http://nattstad.se/rebequeline

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0