Mitt hår!??

Helloj!
 
Jag har typ hela mitt liv haft lite samma hårstil. Tills de senaste åren då jag klippt det kortare än till axlarna och haft det mer uppklipt och stilat :P Men jag vill så gärna göra något nytt med håret nu! OAO Något som inte är att färga det eller klippa av allting! (som en vän till mig rekomenderar >o>)
 
Då jag skall försöka få jobb som modell om något år eller så, så vill jag inte färga eller bleka håret då modellargenturer oftast inte vill att man har gjort något med håret och sådär :0 När jag blir modell hoppas jag på att någon hår-person kan fixa mitt hår, då blir ju de på modellsaken nöjda och jag får fint hår 0u0
 
Mitt hår har växt sig tråkigt så jag måste göra något med det! Men vill inte bara klippa topparna osv... fast kanske jag borde göra det ändå och spara till långt hår igen? 0v0 Kanske skall klippa tjock lugg? OvO
 
Hjälp mig välja vad jags skall göra D:
 
 

Postat av: Lunie

Tycker det är jättefint som det är nu (x

2015-01-29 @ 19:48:57
Postat av: Aaha

7:an tyckte jag var finast :3

2015-01-29 @ 22:03:55

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0