Årets första Liseberg!

Igår så var jag och Joel på Liseberg på första gången på ett par år för oss!! Förutom när jag var där i tvåan på vintern så var jag senast på Liseberg med Celina sommaren 2012! Det var längesedan ju! :O Jag och Joel har köpt var sit guldpass så vi skall in till Liseberg flera gånger i veckan hela sommaren om vi vill! X3 Och det tänker vi göra!! :D Så se upp för massaaaaaa lisebergs inlägg XD
 
Vi åkte "nya" Helix! DEN VAR AWESOME! Älskar att åka upp och ner!! Känner mig som Rainbow Dash!! Wee! Men jag åkte inte den nya Mechanica.. Men det får bli av någon annan gång i sommar ^^
 
Och vann också en Olof i en klomaskin! :D Nästa gång vill jag vinna en stor Minion >:3 Joel vann den lilla apan på en tävling där man kastar kolur med slangbella ^^ Jag älskar verkligen de tävlingarna! ^u^ Nästan roligare än att åka saker ibland :3
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0