Fortfarande städning..

 
Tre dagar. TRE DAGAR. Och jag är inte klar med min städning än! Det är verkligen det enda jag gjort HELA dessa dagr OAO Jag blir sittandes så länge med allting! Jag har verkligen gått genom var enda liten pryl jag ägt från när jag var typ 9 år! Haha!! Jag kan verkligen inte slänga någonting heller. Det är bara en liten låda med saker jag tänkt skänka bort. Men nästan alla mina saker är kvar. En massa bananlådor skall upp på vinden i stället för att vara i mitt lilla extra-rum x3
 
Jag har under åren samlat på mig jättefina saker som jag tyckte var helt ok på den tiden. Men nu är jag helt förälskad i dem då de är rosa och supersöta! Bland annat en pop-up bok som handlar om ett dockskåp som är helt glittrig och fin! Hihi <3 Jag får ta och visa de sakerna sedan!
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0