Midsommar

 Hej! Så hur var era midsommar igår då? :)
 
Min var helt ok! Det var inte så mycket till midsommar utan mera som ett meet. Men jag fick vara med vänner, äta grillad mat och ha blommor i håret så jag är nöjd! Idag, dagen efter när jag kom hem efter att ha varit med mina vänner så fick jag dessutom äta farmors jordgubbstårta! ^^
 
Jag satt uppe HELA natten med en kompis och bara pratade. Det var jätteroligt! Dessutom så var det ju den ljusaste dagen på året hihi. Så när klockan var vid 2:00 och alla gick och la sig så gick vi ut och pratade i två timmar innan vi sedan gick in och fortsatte prata. Men vi sov när de andra vaknade. Så jag fick ändå sovit två timmar på dagen hehe. Men jag kännde mig inte så trött på dagen faktiskt! 
 
Denna bilden är bara så fin! Men det är från när vi åkte hem :P Jag orkade inte ta på mig min somriga outfit så jag behöll min mysklädsel på vägen hem ^^
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0