Student i morgon

Betygen är satta, datorn är rensad, naglarna målas och huset städas.
 
I morgon tar jag studenten! Efter att ha gått i skolan i 13 år så tar det äntligen slut! Jag är så himla glad! Jag hade kanske varit mer taggad om jag vore en festperson. Det är jag inte. Jag kommer inte åka flak eller gå på festen och jag var inte på balen heller. Men att veta att jag kommer att gå ut från min skola med en krona på mitt huvud till min familj. Att få bli grattad över att jag klarade det. Att i den studen veta att jag aldrig någonsin kommer behöva göra massa läxor igen. Den känslan är mer än nog för mig! Såklart att jag kommer att sakna tiden i skolan. Men saknaden kommer aldrig att överträffa den stress och ångest som skolan har gett mig under dessa år!
 
Klockan är stäld tidigt i morgon. Jag kommer behöva lägga mig vid åtta-nio ikväll. Men innan dess så skall naglarna målas och håret tvättas! Jag är sååå exalterad!! Weee!!! <3
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0