Första lolitaklänning!!

Yosh! 
 
När jag var på loppisen igår så var mitt mål att hitta en lolitaklänning att köpa! Och det dröjde inte länge tills jag hittade denna fina sötsaken! ;u; En offbrand, OP med jättefint print just min stil!! ;W; Jag föredrar jumper skirt men jag var inte så jättenoga på hur klänningen var så länge sen var söt och i min stil. För jag ahr verkligen velat ha en så länge nu!!
 
Jag väntade mig inte att min första lolita klänning skulle vara blå 0o0 Men den är den finaste typ av blå i alla fall! ^u^ Och allt på den är ju rosa i alla fall! 0u0
 
Jag köpte också en pettycoat för så snabbt som möjligt kunna vara en söt lolita ouo 
 
Jag köpte också lite smågrejer x3 Ponnysarna hade jag paxat sedan jättelänge från en kompis :P
McD ponnysarna skall jag dock göra grejer med och Carrot Top är till en kompis~ 
Medans de andra två är till min egen samling ^^
 
 

Postat av: Sofie

Kan du visa i ett inlägg hur den ser ut på? :D <3

Svar: Klart! ^^ Kommer göra det på söndag då det är då jag skall ha den på meet! Och jag är för lat för att sminka upp mig en massa för bara bilder 0~0 Men på söndag blir det bilder i alla fall! :33
Lomise

2015-03-30 @ 19:09:11

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0