Planerade Cosplays

Hej hej! 
 
För en tid sedan så gjorde jag en lista på cosplays och vilka konvent jag skall göra dem till. Och nu har jag gjort en ny! För mer och mer planer kommer ju in hela tiden och så vidare! ^^ 
Denna listan är inte alls exakt dock när det kommer till bilderna. Många av dem är bara exempel. De enda jag kommer att göra exakt är nog Shego, lolita Anna och Explorer! :)
 
Och så är det inte heller säkert att alla blir av :c Petunia cosplayen jag tänkte ha till Närcon vinter blev ju inte av till exempel. Men jag hoppas att alla blir av i alla fall! ^^ Och så kanske några flera kommer att läggas till i listan ocskå! ^^
 
Om det är någon karaktär ni inte känner igen så är det bara att fråga på! ;D
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0