Bonbon bon

Nej men hej!
 
I torsdags så fyllde Joel år! Så jag har under några dagar varit med honom ^^ Vi åt på fin resturang med hans syster och fick på kvällen pannkakor av min mamma! Dagen efter åkte till hans mamma som bor jättelångt bort och sov över där. Vi fick pizza och kollade på Amazing world of Gumball ^^ Och på natten så kollade vi på Fault in our stars. Eller som Joel kallar den "Felaktigheten i våra gasbollar" haha. Sedan så var det också familjemiddag på lördagen där jag fick dekorera tårtorna :3 ~ ~ ~ Men nu idag så sitter jag hemma och skall plugga! Är efter i massa grejer ;o; 
 
Det var inte bara Joel som fick presenter i helgen utan han köpte också en grej till mig! ;u; På hans mammas ica så fanns det en ny uppsättning av mlp ponies! Och längst fan stod Bonbon! Och jag har väntat på att de skulle göra en leksak av henne i flera år nu! Och så köpte Joel den till mig ;U; Jag hade kunnt ha bort hennes överflödiga cutiemarks men tycker de är ganska så fina xux Jag får bara ta och fixa hennes man någon gång~
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0