Första försäljning på POP Asiat

WOHO! Då var min första försäljningen någonsin avklarad! :D Jag är så himla nöjd! Jag har inget att jämföra med dock, haha! XD Men det var jättekul att sitta där på eventet med mina saker och se folks reaktioner och få frågor och få sålt saker ^u^ Jag fick såld ganska mycket också! Mest halsband, hihi :) Jag fick dock inte sålt någon nebulosa på burk.. nåja! XP
 
 
Jag valde att ha på mig decora dessutom! Jag har inte haft det på typ.. eveeeer! Och jag mins inte om jag någonsin haft det på meet eller event faktiskt! Jag ville ha lolita men då jag bara har en klänning så vill jag gärna spara den till särskilda tillfällen typ :P Och jag var nöjd med min decora outfit! :D
 
Det var också uppträdande i slutet :) Det var en massa Kpop dans! Jag kände större delen av alla som dansade haha x3 Jag blev så himla sugen på att dansa igen! Jag gick på dans senast i 9an liksom~ Men om man går Kpop så är det lite hårdare träning än vad jag är van vid hehe </3
 

Postat av: Fuffey

Det där Sailor Moon-halsbandet är så fint! Skulle ha köpt en av dem där burkarna om jag var där, också. :3
men gaaah, jag vill ha allting på de där bilderna ;-;

Svar: Jag hade velat göra fler Sailor Moon halsband men de är så knepiga att göra så jag kommer nog inte göra så många och då kommer de nog vara dyrare X~X Jag skall helt klart göra flera burkar x3
Lomise

2015-05-18 @ 19:57:08

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0