Nationella i lolita

Wooh!!
 
Idag har varit en jättepirrig dag! Och den är äntligen över! Jag hade både svenska nationella, tal OCH en prövling/prov för att få ett godkänt i Samhäll då jag fick F i tvåan. Så jag har pluggat på båda dessa saker LÄÄÄÄNGE. Särskilt de senaste dagarna, därför har jag inte bloggat ;o; Provet gick helt ok. Tror jag i alla fall. Jag hoppas på ett godkänt bara!
 
Talet jag höll skulle vara inom tema sagor. Så jag talade om hur man kan leva som sagoprinsessa i dagens samhälle! :D Så såklart hade jag på mig full lolita outfit! Jag hade till och med köpt en liten krona för att få fram mitt budskap extra mycket ^^ Jag köpte den på min lokala leksaksaffär och så fort jag köpte den så blev jag helt kär i den!! XuX
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0