Skolans gala

Idag gick dagen åt skolans gala ^^ Guldmunksgalan! Jag kom dit ganska tidigt då de hade sagt att man skulle vara där men jag behövde inte alls vara där förens 12:15 >n< Och så hade jag svart på mig! Allting på mig var svart! D: Förutom mitt halsband. Men åh, jag har inte haft på mig så mycket svart sedan... mitt april skämt x3
När jag kom hem så tog pappa mig på pannan som om jag vore sjuk "Du har svart på dig idag?????" Haha! XDD
 
Nåja, galan var bra i alla fall x3 Min uppgift var att komma på en assesoar eller något till alla som skulle dela ut programblad. Och jag blev ganska nöjd med tanke på vad jag hade för små möjligheter. Jag hade gjort en skiss på en hel outfit där killarnas och tjejernas kläder martchade och jag hade även designat skor och en nail design. Men allt det kunde jag ju inte göra så det fick bli en liten armband-ring sak x)
 
Jag oh min kompis Sara ^^ ~
 
Det var prisuttelning, musik och lite andra småsaker~ Jag blev inte ens nomenerad så det var inte så kul :< Men aja >u<
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0