Panfu idag_picknick

Idag är de vår i Panfu :D
Bruno grillar, eller, äfter du gätt han kol iallafall :) Den fins i kiosken

Fina picknickfiltar har satts ut i panfu och musiken har ersatts med fågelsång i djungen
Filtarna fins i Djungen, på stranden, vid poolen och utanför poko-ladan

Jag är på picknick med min bolly. Han är välldigt trött äfer att ha spelat Amira.
Tuvär blir nästa del av Amira lite försenad, jag har lite fullt upp och de tar ju ganska lång tid att komma på vad som ska hända, men jag ska skriva så fort som möjligt.
Jag träffade Jakob:

Vårmode:

Scarfarna fick man när man gätt Bruno kolen
Jag gillar den röda för att den passar min fresyr välldigt bra :P

    

Postat av: pompomkitty

hallå när kommer forsättningen av amira jag är så spännd!!!!!!! oj förlåt om jag tjatar

2010-05-18 @ 18:49:33
URL: http://pompomkitty.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAg känner JAKOB

2010-05-18 @ 18:54:19
Postat av: PandaRebban

När kommer din nästa panfuträff kan du ha den på fredag? Snälla!



/PandaRebban :) XD

Postat av: PandaRebban

Kan inte du loga in NU?



Snälla!

Postat av: bick321

snälla ha din panfu träf på lördag svara snapt snälla helsningar din vän bick321

2010-05-19 @ 16:18:12

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0